מחיר: 20 ש"ח (במקום 90 ש"ח)
מסת"ב: 9789653019874:ISBN
על המחבר
הרב עדין אבן־ישראל שטיינזלץ

הוא מחנך ורב חסידי, חוקר תלמוד וקבלה, בעל השכלה כללית במתמטיקה ובכימיה. פירושיו לספרי היסוד של היהדות, ובראשם פירושו המונומנטלי על התלמוד הבבלי, פותחים לפני הציבור הרחב את ארון הספרים היהודי.
התנך המבואר - חמש מגילות
התנ"ך המבואר - על יד הרב עדיין אבן-ישראל שטיינזלץ
הרב עדין אבן-ישראל שטיינזלץ
256 עמודים | גודל 17x24 ס"מ |
כריכה קשה
מכללת הרצוג בשיתוף הוצאת קורן שמחים לבשר על הפקת מהדורה מיוחדת של חמש מגילות של התנ"ך המבואר בביאור הרב שטיינזלץ לרגל 70 שנה למדינת ישראל.

הודות לעזרתם הנדיבה של ידידי מכללת הרצוג וימי העיון בתנ"ך, באי ימי העיון יוכלו לקבל תנ"ך מיוחד זה במחיר סמלי של 20 ₪ בלבד.

את הספר ניתן לרכוש לאחר ההרשמה לימי העיון בקיץ תשע"ח דרך אתר "מכללת הרצוג - תבונות". המכירה תתבצע עד גמר המלאי. אפשר לרכוש כרך אחד לכל נרשם בלבד. כמות הספרים מוגבלת. איסוף התנ"ך יתבצע בדוכן "הוצאת מכללת הרצוג - תבונות" במהלך ימי העיון, כנגד קבלה, שתישלח במייל. אנא הקפידו לסמן בחלון הקנייה 'איסוף עצמי', ולמלא את כל השדות, כולל כתובת המייל.
קראו עוד

 
התנ"ך המבואר חמש מגילות

מבאר התלמוד ואחד ההוגים הגדולים של זמננו, הרב עדין אבן־ישראל (שטיינזלץ), יוצא בכרך נוסף של סדרת התנ"ך המבואר.



הסדרה החדשה מחלקת מחדש את ספר הספרים לכותרת ומבוא לכל נושא ונושא בעשרים וארבעת הספרים. את הפסוקים המחולקים כעת לפיסקאות עניין, מלווה ביאור רץ ובהיר של תוכן ומילים קשות.



כל הספרים מכילים את המידע המדעי המעודכן ביותר של מקומות, עמים, צמחים ופרטים הנזכרים בפסוקים לצד תמונות נדירות להמחשה. למבקשים להעמיק ולהרחיב ידע, הרב שטיינזלץ מביא חומרי רקע, מקבילות פנים מקראיות, פירושים חלופיים, דברי מדרש ומחשבת ישראל כמו גם תעודות חיצוניות והערות לשוניות.


קול קורא

מארכיון תבונות

חמץ ומצה עומדים בתורה פעמים רבות כצמד, זה לעומת זה. יש שהחמץ אסור והמצה היא חובה; יש שדווקא החמץ מחויב, והוא עיקרהּ של המצווה... ובתווך: יש אשר חמץ ומצה מעורבים, וחובה לאחוז בזה וגם מזה.

בשיתוף עם מקור ראשון

סדרת 'תוהו ובוהו' (בהפקת ערוץ 1) בהחלט יפה ומרתקת, ערוכה היטב ומושקעת מאד. אבל...

ENGLISH CORNER

Imagine that you are sitting in a movie theater, relaxed, waiting for the film to begin. The lights dim. The film begins.